A magazinolvasáshoz
kérjük, jelentkezzen be!
Regisztráljon és böngésszen 10 napig díjmentesen
Cégünkről
A Menedzser Praxis Szakkiadó és Gazdasági Tanácsadó Kft. 2005-ben alakult. Olyan új üzleti modell
létrehozását határoztuk el, amely a hazai szakmai információs piac igényeit a legjobban ki tudja szolgálni.
Ajánlatunk kialakítása során az intuíció mellett alapos piacelemzést is végeztünk. Alapító tagjaink és munkatársaink
olyan szakemberek, akik átfogó ismerettel és több éves tapasztalattal rendelkeznek a hazai és a nemzetközi szakkönyvkiadásban,
oktatásban és gazdasági tanácsadásban.
KOMPLEX TUDÁSBÁZIS
A közszféra és a versenyszféra különböző
területein működő előfizetőinket szakmai partnereinknek tekintjük. Vállalati szakemberként, köztisztviselőként és
közalkalmazottként vagy cégtulajdonosként Ön szakkönyveink és folyóirataink előfizetése révén egy teljes körű szakmai
információs bázis részese lesz, amely a piacon egyedülálló módon tartalmaz kiegészítő szolgáltatásokat.
Hitvallásunk, hogy kiadványaink megvásárlása minden körülmények között lényegesen több hasznot, mint költséget
jelentsen Önnek.
KÖLCSÖNÖSEN ELŐNYÖS ÜZLETI MODELL
Előfizetőink számára térítésmentes
részvételi lehetőséget biztosítunk évente több mint húsz konferenciánkon, amelyek érintik többek között az
adózás, a számvitel, a munkaügy, a társadalombiztosítás, a közbeszerzés, a közoktatás vagy a cégvezetés területeit, és amelyeket
a gazdasági-társadalmi folyamatok aktualitásainak megfelelően, ugyanakkor a gyakorlati-szakmai kérdésekre fókuszálva
szervezünk. Eseményeinket előfizetőink online közvetítésen is nyomon követhetik.
A tudásmegosztás
piacán fontos a személyre szabott, gyors és pontos szolgáltatás. Előfizetőink online ügyfélszolgálatunkon
keresztül küldhetik el a hétköznapi üzletmenet során felmerülő szakmai kérdéseiket, melyekre szakértőinktől kapnak választ.
Tanácsadói napjainkon pedig az egyes témák gazdasági és jogi összefüggéseiről élőben, online vagy személyesen kérdezhetik a
szakértőket.
Ügyfeleink online elérhető archívumainkban (előadások, folyóiratok, szakmai kérdések és válaszok) teljes
körűen böngészhetnek.
FOLYAMATOS INNOVÁCIÓ
A Menedzser Praxis Kft. a hazai piacon az elsők
között végzett munkaügyi audit tevékenységet, amely a munkaügyi tanácsadás egyik speciális formája, és amellyel
szakszerűen készíthető fel egy vállalati szervezet a munkaügyi ellenőrzésekre. Ezt a szolgáltatásunkat számos hazai és multinacionális
cég – többek között az energiaszolgáltató Dalkia Zrt., a Borsodi Sörgyár és a gyógyszeriparban ismert Bayer Hungária – vette
igénybe.
2010-ben indult el LexPraxis szolgáltatásunk, egy teljes körű elektronikus
jogszabálygyűjtemény és komplex információs rendszer.
2012. március 1-jétől továbbfejlesztett
online jogi tudástárunk LexPraxis néven szolgáltat jogi információt mintegy 2700 vállalkozás és egyéni
vállalkozó, valamint közel 400 önkormányzati intézmény számára.
Cégünk 2010. december 15-től akkreditált
felnőttképzési intézmény. Egyes kiadványaink előfizetői részére díjmentesen biztosítjuk a könyvviteli szolgáltatást
végzők (mérlegképes könyvelők) államilag előírt kötelező továbbképzését - 2011-ben 4000, 2012-ben közel 5000
számviteli szakember élt ezzel a lehetőséggel. 2013-tól a kötelező továbbképzés teljesítésére a regisztrált mérlegképes
könyvelőknek kreditpontgyűjtési lehetőséget biztosítunk konferenciáinkon, képzéseinken és online csatornákon keresztül
is.
A kötelező továbbképzés mellett képzési üzletágunk szakértői - főként a pénzügyi, gazdasági jogi, humán
és közszolgálati területeken alkalmazható - rugalmas felnőttképzési programokat dolgoznak ki, melyek igazodnak az európai
uniós támogatási rendszerekhez, valamint a hazai piac és a közszféra elvárásaihoz.
Felnőttképzési és tanácsadási
üzletágunk MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint tanúsított rendszer alapján működik.
Munkatársaink szakmai műhelyünkben folyamatosan új, ügyfélbarát megoldásokon dolgoznak. Termék és
szolgáltatásfejlesztésünk során elsődleges szempontnak tekintjük a legjobb használhatóság, és a független,
szakmai információszolgáltatás biztosítását. Célunk, hogy praktikus módon – az online és offline csatornák együttes kihasználásával
– állítsuk előfizetőink szolgálatába a gazdasági és jogi információt.
Hivessy Zoltán
és Korsós Imre
ügyvezetők